EL COLEGIO DIOCESANO Mª DE LOS ÁNGELES SUÁREZ DE CALDERÓN DEL GRAO DE GANDÍA CELEBRA LA CLAUSURA DE SU 50 ANIVERSARIO.

El proper divendres dia 25 de novembre el Col·legi Diocesà “Mª de los Ángeles Suárez de Calderón” clausurarà  l´ any commemoratiu del seu cinquanta aniversari.

Durant tot el dia tindran activitats lúdiques per a tots els seus alumnes, des d´infantil fins secundària. Tindran concursos de dibuix, activitats esportives, tallers per als menuts, etc.

Per la vesprada a les 19:00 hores faran la cloenda al saló d´ actes del centre on es presentarà el llibre commemoratiu i s, inauguraran les noves instal-lacions. La benedicció d´ aquest nou pavelló estarà a càrrec del bisbe auxiliar D. Javier Salinas.

En acabar tindran un vi d´ honor al pati per donar per acabats tots els actes que han portat a terme durant tot el curs passat i part d´ aquest.

Vos convidem a viure aquesta cloenda amb tots nosaltres!

logo-fsvm logo-gandia