Comencem un nou curs

Benvolguts amics. Aquest curs el lema és: Jo t’he escollit hui!!!

Us deixem l´explicació de la lona i tot el contingut simbólic que té.

1. Esquinçat i dins d’Ell els xiquets i els nostres logos/nosaltres.
  2. Foto – Xiquets junts, somrients, formant grup, comunitat, poble.
  3. JO – Símbol de l’Eucaristia.
  4. T’he escollit– subratllat perquè això és el més important, i com a conseqüència d’aqueixa elecció: gràcia, relació d’intimitat , força, saviesa, acompanyament, missió… i al llarg dels mesos aprofundim en un aspecte de l’elecció i en una “possible conseqüència” que ens ajuda a ser, mirar, actuar de manera constructiva per a nosaltres mateixos i per als altres .
  5. La creu – el més gran perquè es veja bé i no puga haver dubte de la identitat cristiana dels nostres col·legis.
  6. Imatges de:
  • Reflexió.
  • Elecció/Presa de decisions. Jo hui …?
  • Missatge d’amor . Relació des del afecte i el respecte cap a mi mateix i cap als altres , com el fa Déu Pare amb nosaltres.
  • Wifi – A què estic connectat. Què em sosté . De què m’alimente. En què em consolide.
  • Fletxes – Moltes i diferents perquè molts som els escollits, de moltes formes, en molts moments, per a diferents missions al llarg de la vida.

Lona-Colegios-H500x2000_val

#yoteheelegidohoy #somosdiocesanos #fundacioncolegiosdiocesanos #colegiosdiocesanos #dfsvm #fundacionsanvicentemartir #educacion #educacioncatolica

#educacióncatólica #tueresmihijoamado #colegioscatolicos #arzobispadodevalencia